Copyright 2020 GamingLoops. All rights reserved.

GamingLoops uses cookies. By using our services, you are agreeing to the use of cookies and our Privacy Policy. We do not accept liability for incorrect spelling, errors (including prices), incorrect manufacturer's specifications, release dates, or changes, or grammatical inaccuracies in any product included in the GamingLoops website. Prices and specifications are subject to change without notice. Special offers and discounts may not be combined. Terms & Conditions apply.

GamingLoops on Facebook, royalty free stock music
Follow the GamingLoops on soundcloud, soundtrack for video games
Follow the GamingLoops on Twitter, game music composer
GamingLoops mastercard, stock music, music for games, music loops
GamingLoops visa, royalty free music, music for trailer, music for teaser
GmaingLoops PayPal, music for video game, royalty free music
GamingLoops Sofort, royalty free music for games,
GamingLoops Wire transfer, stock music, soundtrack for games

Contact

Payments

Sites

We accept most payment methods

Subscribe to be up to date
Send
Send
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!
GamingLoops on Facebook
contact with GamingLoops

GL

GamingLoops.com

Music for video games
GamingLoops Logo sounds for video games

Frequently Asked Questions

PL

Często zadawane pytania przez kompozytorów:

 

  1. Kiedy wypłacane są pieniądze i ile mogę zarobić na sprzedaży?
    Ze sprzedaży otrzymujesz 70% uzyskanego dochodu za pośrednictwem usługi PayPal. Pieniądze wypłacane są na początku każdego miesiąca za uzyskaną sprzedaż licencji w poprzednim miesiącu. Nasi twórcy często otrzymują wynagrodzenie szybciej niż trafiają do nas pieniądze ze sprzedaży.
     

  2. Czy będę mógł sprzedawać swoje utwory w innych miejscach?
    GamingLoops prowadzi również dystrybucję na zewnętrznych platformach jak np. Marketplace (Unreal Engine 4), Asset Store (Unity). Z dokładną listą możesz zapoznać się w umowie dystrybucji. Te sklepy nie przyjmą posiadanych już w swojej sprzedaży produktów. Te platformy sprzedaży obsługuje dla Ciebie GamingLoops, w związku z tym udzielasz nam wyłączności na sprzedaż swoich produktów tylko w zakresie tej dystrybucji zewnętrznej oraz oczywiście strony GamingLoops. Jeśli chcesz, swoje utwory możesz sprzedawać odrębnie na innych wybranych przez siebie platformach.
     

  3. Kto ustala cenę mojego produktu?
    Cena jest ustalana przez GamingLoops, a jej wysokość uzależniona jest od rozmiaru paczki. Naszym zadaniem jest osiągnięcie jak najwyższego przychodu ze sprzedaży w danym okresie. Z tego powodu cena może ulegać zmianie. Nigdy nie udzielamy darmowych licencji na utwory naszych kompozytorów, z wyjątkiem sytuacji kiedy twórca wyraził na to zgodę.
     

  4. Na czym to polega, co musiałbym zrobić by zacząć zarabiać na swojej muzyce?

    Opracowany materiał musi zawierać minimum 10 utworów o łącznej długości trwania od 20 minut. Podczas twojej pracy nad produktem będziemy w stałym kontakcie, tak by wspólnie osiągnąć jak najlepszą jakość Twojej muzyki.Kiedy już muzyka będzie gotowa wystarczy, że prześlesz nam przygotowany materiał przez formularz zgłoszeniowy a całą resztą zajmiemy się my, tj. tytuły, opisy (jeśli nie zaproponujesz swoich), opracowanie grafiki, umieszczeniem produktu na stronie oraz sklepach w dystrybucji zewnętrznej,reklama i promocje, umieszczeniem informacji o Tobie jako kompozytorze współpracującym z GamingLoops wraz z linkami na naszej podstronie.
     

  5. Nie znam za dobrze angielskiego, mogę przesłać tytuły i opis po polsku?
    Oczywiście, niczym się nie przejmuj. Jak będzie potrzeba przetłumaczymy wszystko na język angielski.
     

  6. Czy wymagane jest zawarcie jakiejś umowy?

    Tak, jest to umowa dystrybucji zawierana podczas przesłania formularza zgłoszeniowego przez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa. Z treścią umowy możesz zapoznać się już teraz. Jeśli pojawią się jakiekolwiek pytania napisz do nas.
     

  7. Jak powinien wyglądać gotowy produkt, z czego powinien się składać? 
    Dużo informacji na ten temat znajdziesz w wytycznych. Dodatkowo poniżej znajduje się przykład takiej gotowej paczki. Możesz też sprawdzić zawartość już gotowych produktów, aby mieć lepsze wyobrażenie na ten temat.
    Np. Cała paczka w stylu Magic World a w niej:
    - Main Theme 1 (loop)
    - Main Theme 2 (loop)
    - Level 1 (loop)
    - Level 2 (loop)
    - Level 3 (loop)
    - Level 4 (loop)
    - Level 5 (loop)
    - Level loose (short music)
    - Level win (short music)
    - Game Over (short music)
    - Boss Fight (loop)
    - Boss Fight loose (short music)
    - Bonus Level (loop)
    - Shop (loop)

    Loop - ok. 2 minuty
    Shot music - kilka sekund
    całość min. 20 minut
     

  8. Czy zawartość i tematyka paczki (produktu) jest z góry określona czy mogę samemu wybrać?
    Instrumentarium, temat, styl oraz inną zawartość muzyczną wybierasz samodzielnie. Nasze wytyczne dotyczące ilości utworów, długości trwania i innych mają na celu podniesienie wartości sprzedażowej Twojego produktu.
     

  9. Czy i kiedy będę mógł się wycofać z usług GamingLoops?

    Rozwiązać umowę możesz w każdym momencie.W tym celu należy wysłać widomość e-mail na adres office@gamingloops.com z prośbą o rozwiązanie umowy dystrybucji. Jednak jesteśmy przekonani o tym, że Twoje zadowolenie z naszej współpracy Ci na to nie pozwoli.
     

  10. Jak rozliczyć uzyskany przychód (Polska)?

    Uzyskany przez Ciebie przychód w GamingLoops jest przychodem z praw autorskich majątkowych. Rozliczenie odbywa się na zasadach ogónych. Uzyskaną kwotę w ubiegłym roku kalendarzowym wpisuje się w odpowiednią rubrykę podczas rozliczania podatku PIT.
     

  11. Jak zacząć?
    Zanim zaczniesz pracę nad utworami najlepiej skontaktuj się z nami drogą mailową lub przez messengera na fb.

EN 

FAQ for composers